Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 18 augusti 2011

Skämt bort mig själv!:)

Har haft en ledig dag från jobbet idag och då passade jag på att skämma bort mig själv lite! Först åkte jag ner till mamma på salongen så hon klippte och färgade mitt hår. Efter det droppade jag in på Hannas naglar och gjorde nagelförstärkning med fransk manikyr:) (En tidig födelsedagspresent från mammi och pappi:)) Tack!!!

Resten av dagen har varit lugn! Lagom till mamma och pappa kom hem från jobbet hade jag lagat mat till dem och nu slappar vi i soffan. Två dagar kvar på Maxi nu:) Längtar till lördag då jag ska flytta de sista grejjerna till Växjö, sen blir det Växjö för hela slanten i höst:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar