Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

tisdag 30 augusti 2011

Läraren som ledare/lärarprofessionen...

...Så heter min näst sista kurs på föreskoleutbildningen. Jag tror att jag kommer gilla dessa månaderna i skolan. Vi har bra schema, lärarna verkar toppen, uppgifterna roliga och förhoppningsvis kommer även föreläsningarna ge något... Vilket dom i vanliga fall inte brukar göra;(

Som alltid är huvudet ett virrvarr i början av terminen när man blir pumpad med information, men alla bitar kommer med all säkerhet falla på plats rätt snart:) Idag har vi ett seminarium mellan 15-18. Sen blir det nog en lugn kväll för mig... Jag ska ladda upp inför morgondagens utgång! Höstpremiär för mig på Sivans, det ska bli kul att se alla nya stjärnskott på Sivans dansgolv:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar