Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

tisdag 14 september 2010

En dag...

Vet ni vad som händer imorgon?! Det är min fööööödelsedag:D Jag blir ett år äldre och jag börjar få åldersnoja:P Haha.. Nä, riktigt så farligt är det inte!! Men 24 år ska firas iaf:) Jag är ledig på dagen, så jag kommer mest att ta det lugnt. På kvällen ska jag och Martina och kolla på Växjö Lakers-TAIF och senare blir det nog en sväng till Sivans..

Ikväll har Anton varit på besök en runda så vi käkade lite ihop innan han gick till innebandyträningen och nu ska jag strax iväg till Elin och kolla på Idol. Sen går vi vidare till Andreas och kollar på nån fotbollsmatch.. Jag är mest där för att umgås;)

Hoppas att ni får en bra kväll:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar