Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

måndag 20 september 2010

Hackad!!

Alltså vad är det för mening att hacka sig in på en facebookprofil bara för att förstöra?!

Har suttit heeela kvällen och fixat med både mail och facebook då någon fjant har hackat sig in på min facebook och byt lösenord, raderat vänner och lagt till vänner.... Väldigt nödvändigt... Men nu är allt fixat och förhoppningsvis kommer det aldrig hända igen!

Imorgon blir det skola en stund och sen åker jag, Hilda och Martina ner mot Älmhult för att gå på IKEA en runda och sen ska vi kolla på matchen som blev inställd i lördags!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar