Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

lördag 4 september 2010

Lördag!

Igår hade jag och brudarna en myskväll:) Först shoppade vi på grandsamarkand och sen åkte vi hem till mig och lagade tacos för att senare slå oss ner i soffan och kolla in Sverige-Ungern! Gött med vinst:)

Idag blir det fotboll på Torparängen, ÄIF möter Växjö BK och självklart är man där och stöttar dom:) Senare blir de feeest!! Först firar vi bästa Cilla som fyller 19 idag och ska har världens fest:) och sen går vi vidare till Sivans!! Det kommer bli en sjukt bra dag och natt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar