Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

tisdag 7 september 2010

Kort uppdatering!!

Söndag... Släktträff i Ramlösa med massa god mat, promenad i en väldigt stor och mysig park och massa skitsnack med släkten:)



Måndag... Skola och rörelse mellan 9-12, snabb lunch och sen tog jag, Martina och Hilda min röda pärla till Ullared och shoppade loss:) Fick med mig massa fina grejjer hem! Kommer bilder på vissa av dom så småningom:)



Tisdag... Skola mellan 9-15. Häng med Malin och Cookie tills nu och nu ska jag strax traska iväg till en klasskompis för att kolla på EM-kvalsmatchen:)



Hoppas ni har det bra:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar