Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 16 september 2010

Vilken dag det blev då:D

Igår var det ju min födelsedag om någon har missat det;) Och vilken dag det blev!! Är galet nöjd med alla uppvaktningar och än är det ju inte slut... På söndag kommer farmor&farfar, mamma&pappa och sis&jakob hit och firar mig:)

Men tillbaka till igår! Telefonen gav ifrån sig ljud redan halv sex:P, då bästa Jenny hörde av sig och sen fick jag skönsång av min älskade syster och jakob kort stund därefter. Sen rullade det på. Vid lunch kom pappa och hämtade mig för att åka ut till golfbanan och äta lunch. Grymt god lax.
Några timmar senare mötte jag upp Martina på stan för att käka på Spice'n'rice. Sen tog vi bilen till Lakerdome och kollade på premiärmatchen i hockeyallsvenskan för TAIF. En jämn tillställning, men tyvärr åkte Lakers från isen som vinnare:(


Väl tillbaka på Campus blev det en snabb uppfräschning innan Sivans dansgolv intogs med brudarna. Och vilken kväll det blev sedan!! Sivans levererar varje gång nu;)

Tack för alla gratulationer. Puss

1 kommentar:

  1. ja vad ska man säga om sivans? - bästa och roligaste utestället :D

    SvaraRadera