Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

tisdag 28 september 2010

Träningsvärk!!!

Vad hände med träningen igår tänker ni?! Jo, jag ska berätta... Elin, Cilla och jag tog oss till simhallen. Fixade träningskort till mig, bytte om till bikini och hoppade i bassängen och simmade som tusan... I en halvtimme, sen var jag helt slut:P Men efter ett dopp i bubbelpoolen bestämde vi oss även för att gymma lite.. Sagt och gjort, det var bara att byta om till träningskläder och sen blev det gymmet i en timme... Så idag har jag haft träningsvärk lite här och var, men det är riktigt skönt att jag äntligen fick tummarna ur och fixade ett träningskort:)

Idag tog jag, Elin och Hilda en promenad i det underbara höstvädret och imorgon blir det gymmet kl 7.30.. Hurtbullar eller vad?!

Sen måste jag hinna med lite plugg också, så om ni vill träffa mig imorgon hittar ni mig i bibblan resten av dagen:P Jag ska sätta tänderna i den underbara litteraturuppgiften som ska lämnas in nästa torsdag!!

Nedan får ni några egobilder! Enjoy:P





1 kommentar:

  1. Bra jobbat Ida! ;) Du är för övrigt extremt söt! Fler egobilder åt folket :)

    SvaraRadera