Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

lördag 18 september 2010

Lördag!

Igår körde jag hem till Älmhult för att ha en myskväll med mamma och pappa:) Det var välbehövligt kan jag säga! Nu är jag pigg som en mört igen, så ikväll blir det partaj hos Elin och sen går vi vidare till Sivans:)

Men först ska jag hem till Malle och Robban en stund och därefter åker jag vidare till Liatorp för att hälsa på Emmeli och Krille, men även för att spana in derbyt mellan Liatorp och Eneryda! Håll tummarna för vinst till Linus och Andreas (och Liatorp) :D!

Hoppas att ni får en bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar