Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 9 september 2010

IKEA!

Igår tog jag, Hilda och Elin oss ner till Älmhult för att shoppa på IKEA!! Det blev några inköp för mig bland annat en grön växt, har inte haft blommor i min lägenhet sen jag flyttade in så jag kände att det var på tiden;), ljusstakar, lådor att ha alla mina papper i och lite annat smått och gott:) När vi shoppat färdigt åkte vi hem till mamma och pappa och fick i oss lite mat innan vi åkte tillbaka till Växjö igen!!

Idag är jag hundvakt, Cookie är här och håller mig sällskap:) och senare under dagen ska jag till min praktikplats för att intervjua min handledare om inskolning!

Hoppas att ni har en bra dag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar