Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 30 september 2010

Torsdag!




Gårdagens häng med Eric och Johan var mys:) Maten blev great, och sen slängde vi oss i soffan för att kolla på Idol!! Efter Idol skjutsade Johan mig den låååånga vägen till Slottsstaden för lite fest hos Cilla innan vi tog på oss klackaskorna och begav oss till Sivans! En lyckad kväll, förutom att många saknades denna gången också:(

Idag har jag först varit på musiklektion i ett par timmar och sen blev det jobb! Nu ska jag plugga i några timmar och sen blir det kanske en promenix med Evelina. Vi får se vad kvällen har att erbjuda:)

Hoppas att ni har en bra torsdag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar