Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 2 september 2010

Torsdag!

Det har varit full rulle hela dagen:) Den började med att jag och Hilda tog bilen till MediaMarkt och Elgiganten. Alla som känner mig vet att jag är lite av en prylnörd så det var väääldigt skoj att få hänga med Hilda och vara bollplank om vilken TV och dator hon skulle köpa:D När hon bestämt sig för både TV och dator åkte vi vidare till Maxi för att fylla på våra kylskåp!

En snabb lunch och sen var det bibblan och plugg som tog upp eftermiddagen! Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar! Klyftpotatis och ugnsbakad lax står på menyn idag!! Senare ska jag, Elin och Hilda gå en runda runt Trummen och sen tror jag att jag är rätt nöjd med dagen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar