Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

onsdag 22 december 2010

Älmhult!


Nu är jag hemma i hultet! Jag har hunnit med en hel del idag:) Imorse tog jag mig ut i kylan för att köra till sjukhuset för rutinkoll med diabetesen. Allt stod som vanligt bra till, så jag kan äta ris a la malta även i år;) Efter läkarbesöket hämtade jag upp Lisa och sen körde vi mot Älmhult.
I hultet fixade jag hårfärgen på salongen och sen åkte jag vidare till Emmeli och Meja. Såå mysigt att träffa dem! Och det var verkligen på tiden. Meja har hunnit bli 3 månader redan och det var första gången jag har hunnit inom Liatorp för att mysa med henne.

Nu sitter jag och slappar i mamma och pappas nya soffa. Det är härligt att vara i Apelhult:)

1 kommentar: