Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

söndag 19 december 2010

Söndag!

Dagen har till mesta del bestått av att återhämta massa sömn som jag inte fick i natt! Vi gick till Sivans redan kl halv tio igår kväll och gick inte därifrån förrän två. Då hade inte gänget suttit ner många minuter så benen var rätt möra. Men en kort promenad till min lägenhet och sen blev det efterfest hos mig. Dom sista gick hem vid halv fem. Kvällen var en av de bästa kvällarna på väldigt länge:)

Förutom sömn har också dagen innehållit en onödigt spännande innebandymatch, som slutade med seger för Vipers:) Efter matchen tog jag bilen hem till familjen Roos-Knutsson och blev bjuden på riktigt god porterstek med potatis och grönsaker! MUMS!

Sötnöt Eric passade även på att rensa mitt biltak på snö! Det var en hel del kan jag säga, och jag blev döglad när jag kom ut och fick se att han hade fixat det! TACK bästa du:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar