Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

tisdag 14 december 2010

Tisdag!

Tjejkvällen igår var hur mysig som helst! Jag trivs verkligen som fisken i vattnet i Växjö och det kommer bli ännu bättre om en vecka, för då flyttar bästa Karin hit:) Innan vi somnade så firade jag och Martina, Hilda som fyller år idag, med skönsång och två små presenter:P

Idag har nästan hela dagen spenderats på bibblan. Sen fick jag, Martina och Hilda ett ryck och åkte ner till Älmhult för att gå på IKEA och hälsa på mamma och pappa. När vi kom hem till hultet hade pappa gjort stek med sås och potatis å massa tillbehör! Efter det blev det kladdkaka. Jag kan säga att det var tre mätta brudar som satte sig i bilen och åkte hem till Växjö igen!

Nu ska jag snart sova för det blev inte många timmars sömn i natt:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar