Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

lördag 18 december 2010

...


När vi var i stan igår hittade jag världens sötaste adventsljusstake. Jag kunde inte låta bli att köpa den även om det redan imorgon är fjärde advent.

Idag tog jag sovmorgon till halv elva! Det var hur skönt som helst, och förhoppningsvis kommer det att ge mig energi till att skaka rumpa till klockan två på Sivans ikväll!:)

Snart kommer ett gäng tjejer hit. Vi ska göra oss iordning ihop och samtidigt beställa pizza, innan vi går vidare till Hanna för en julinspirerad förfest! Nu ska jag fortsätta att kolla på handbollen! Håll tummarna för att brudarna fixar en finalplats:)

2 kommentarer:

  1. Jag tycker inte alls att jag är bäst.. jag bara är ju det, inget jag kan rå för :)

    SvaraRadera
  2. Heeej tjejen! :)
    Åh, jag längtar så, förstår att jag inte kommer bli besviken ;)
    Med mig är det fint, med dig då? Hur lång tid har du kvar med plugget? Du verkar trivas bra på campus :)
    Kram på dig

    SvaraRadera