Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

fredag 3 december 2010

Myskväll!


Ikväll blir det myskväll hemma hos mig med underbara vänner:) några saknas dock:( Lite tacos, adventsmys och Idol! Kan inte bli så mycket bättre en fredagskväll!



Det är bland annat dessa fina brudar som kommer och hänger hos mig ikväll:)
Det var längesen vi träffades nu så det ska bli skoj!

Imorgon åker jag till Helsingborg för att hälsa på Sis och Jakob! Mamma och pappa hänger också med:) Vi ska shoppa julklappar, äta gott och bara umgås!

Hoppas att er helg blir bra!

1 kommentar: