Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

tisdag 28 december 2010

Nyår!

Planerna inför nyår är färdigsmidda. Jag, Martina och Fanni åker ner till Martinas föräldrars stuga i Skummeslöv på morgonen på nyårsafton. Väl där shoppar vi grejjer till en trerättersmiddag, där Fanni står för receptet till förrätten, Martina till huvudrätten och jag efterrätten! På eftermiddagen åker vi nog in till Båstad för att bada i kallbadhuset. Hem igen för att käka vår säkerligen fantastiska meny, innan vi tar Taxi in till Båstad igen för att skaka rumpa på Pepes Bodega:) En väääldigt bra nyårsafton i mina ögon!




1 kommentar: