Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

lördag 4 december 2010

Helsingborg

Sitter i soffan hos sis och Jakob! Vi har haft en mysig dag. Först shoppade vi lite julklappar på stan och efter det åkte jag, pappa och Jakob på hockey medan mamma och sis stannade hemma å myste med ost och vin!




När vi kom tillbaka från hockeyn (där det tyvärr blev förlust för TAIF med 4-0) så gick vi ner till Helsingborg Steakhouse och åt mumsig laxplanka.
Nu är det "Så mycket bättre" som visas på tvn! Sen får vi se vad resten kvällen
har att erbjuda!

Hoppas att er lördag är bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar