Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 9 december 2010

Pluggplugg!

Har suttit i bibblan hela dagen, förutom ett lunchbreak med Martina! Det går sakta men säkert framåt, men ibland undrar man vad man har gett sig in på! Och när jag vet att B-uppsats och C-uppsats ska skrivas inom en snar framtid får jag lite fnatt! Men det är bara att bita ihop!

Om några timmar åker jag och Martina till simhallen för att simma bort lite pluggstress, sen blir det myskväll med halv åtta hos mig gänget:)


Moget beteende uppskattat! Jag har lagt ner alldeles för mycket tid på dig:/

2 kommentarer:

  1. ja fy fan för B- och C-uppsatser...=P Sitter med min C just nu och håller bli knäpp......

    SvaraRadera
  2. Hoppas det gick bra på gymet! :) Vad gäller raggningsreplikerna på lördag tycker jag vi får ha någon slags domare ;)

    SvaraRadera