Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

måndag 27 december 2010

Julhelgen!

Helgen har varit perfekt! Dock har jag glömt kamerasladden hemma så bilder kommer när jag är tillbaka i Växjö!

Julafton var mysig med massa mat, två släktträffar och julklappsutdelning:) Jag fick precis det jag önskade mig, nämnligen vantar, mössa från SVEA, ID-smink och mina EFTERLÄNGTADE boots. Jag kommer använda allt flitigt:D

Juldagen innebar ännu en släktträff och så småningom FEEEST! Först hos Fanni med massa underbara människor och sen Speak. Speakan visade sig från sin bästa sida, det var längesen jag hade så roligt där. Tiden gick alldeles för fort!

Annandagen blev en enda lång slappisdag för att återhämta sig från Speak. Mamma och pappa hämtade mig hos Fanni på förmiddagen och sen körde vi upp till Växjö för att shoppa med alla andra på Samarkand. Det var heeelt sjukt mycket folk där så vi blev inte så långvariga. Jag hann dock med att shoppa med mig Eclipse hem.

Idag ska hela familjen till farmor och farfar och äta middag. MUMS! Sen följer jag med Sis och Jakob till Helsingborg och stannar där tills onsdag:)

Hoppas att er jul har varit bra!

1 kommentar:

  1. Skulle nog mer kalla det att dom hämtade dig Tiiiidig morron ;) Tack för en rolig kväll, men som sagt den gick alldeles för fort!:)
    /Fanni

    SvaraRadera