Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 20 maj 2010

Blixtar och dunder!

Oj, vad det blixtrar här i Växjö! Var tog den klarblå himlen som vi hade i förmiddags vägen?!

Jaja, egentligen är ju detta ett ypperligt tillfälle för mig att plugga, men gör jag det?! Nää, laga mat, surfa rundor och snacka med folk på skype är ju mycket roligare! Men jag får väl ta tag i det nu. Vill att så mycket som möjligt ska vara klart till imorgon.

Då åker jag hem till Älmhult, sover hos mammi och pappi för att åka vidare mot Helsingborg och sis och Jakob på lördag. Först blir det fotboll och sen Tyringedagarna. Kommer bli en intressant helg:) Haha!

Fick förresten tillbaka vår gruppuppgift och den var godkänd:) Tummen upp för det!

Imorgon är sista dagen på praktiken och jag kommer sakna dom små liven. Jag kommer inte få träffa dem förrän i höst! Hur ska jag klara mig?!

Ta det lugnt i ovädret vänner:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar