Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 6 maj 2010

Som vanligt!

Dagen har bestått av VFU, promenad med Michan och letande efter de nya ugnsbakade chipsen från OLW:) Hittade dom tillslut och dom var inte värda letandet!

Imorgon är det VFU till klockan 15 och sen tar jag den lilla röda pärlan och kör ner till hultet! Det blir en snabbvisit hos mamma och pappa, ska upp till Växjö igen på lördag för då är det paaarty här hos mig:)

Hoppas att ni får en bra fredag:)

2 kommentarer:

  1. jag som skulle testa de chipsen men det ska jag inte längre märker jag=)

    SvaraRadera
  2. nä de där chipsen var verkligen ingen höjdare. trodde de skulle vara goda när jag köpte dem förra veckan men de var de ju inte alls. så malin, du kan nog spara de 22 kronorna :)

    SvaraRadera