Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

lördag 1 maj 2010

Valborg!

Igår var första dagen på VFUn och det var riktigt skoj att träffa alla igen:) Barnen är så söta och personalen superbra! Ska bli skoj att vara där i tre veckor!

Efter VFUn var det bara att svida om till partyoutfiten och gå till Elin som hade grillfest/förfest till Sivans. Vi hade hur kul som helst på förfesten, men tyvärr blir det inga bilder idag, för jag glömde kameran hemma! Utgången på Sivans var väl sådär, det var typ 30 personer där så vi gick vidare till Stallarna istället och där var det det motsatta. Sjukt mycket folk och som ni alla vet är jag inget stort fan av stället, så jag kan säga att igår var förfesten helt klart bäst:)

Idag har det varit lugnt än så länge, har varit borta hos Mickan en runda och pratat igenom gårdagen. Snart kommer Anton och då ska vi dra och handla lite. Senare blir det 20 årsfest hos Johan och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda:)

Och en helt annan sak, vet ni att det är 1 år sedan jag fick min diabetes nu, helt galet hur snabbt tiden går. Känns som att det var igår man firade Valborg på sjukan! Det hoppas jag på att jag slipper göra igen;)

Hoppas att ni hade en bra valborg:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar