Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

onsdag 12 maj 2010

Sommarjobb!

Jag har fått sommarjobb:) Ska vara på en förskola i Älmhult i 6 veckor! Vecka 23-28. Så gött att det är första delen av sommaren! Sen tar jag med gott samvete ledigt resten av sommaren. Min underbara kusin Victoria har fixat jobbet till mig, tack snälla du:)

Nu har jag långledigt i hela fyra dagar:) I kväll är det bara soffan som gäller för mig, kommer inte röra mig en centimeter utan bara ligga och kolla in massa tv-serier och kanske någon film!

Allkårsveckan har dragit igång här på Campus, så jag får se om det blir något besök på amfium på fredag eller lördag! Vädrets makter har väldigt mycket att säga till om, om jag tar mig ut eller inte:)

Hoppas att ni får en mysig onsdagskväll!

1 kommentar: