Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

måndag 31 maj 2010

Skogspromenad!!

Plugget har gått oväntat bra idag, jag har gjort den svåraste frågan på hemtentan och nu återstår två förhoppningsvis enkla frågeställningar att skriva och sen är det sommarlov:)

Har haft en mysig kväll med Elin, Martina och Cilla:) Först åkte jag och Elin in till stan för att spana in John Bauer gymnasiets bal och senare mötte vi upp Cilla och Martina för att ta oss bort till Maxi och shoppa matsäck inför morgondagen:) Efter Maxi bar det hem till Martina för att fixa ihop pastasallad och så klart blev det lite skitsnack också:)

Imorgon väntar en skogspromenad med delar av klassen. Vi ska leka och göra massa annat kul:) Ibland är det jobbigt att gå i skolan;)

God natt vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar