Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 27 maj 2010

OMG!!

Vilken dag det var/blev igår då:)
Efter seminariumet stack vi in till stan en runda och jag kan ju som vanligt inte hålla fingrarna i styr:P Två toppar och ett par skor följde med hem!!
Toppar från Gina Tricot!Skor från Sneaky Steve. Det var total utförsäljning på Euroskor och jag kunda inte låta bli:PMartina hittade ett par skor hon var sugen på att köpa också, men hon ångrade sig i sista sekunden:D
Sen var det raka vägen hem till mig, pizza varvades med att göra sig iordning och helt plötsligt var vi 10 personer i lägenheten. Men inte så länge, för vi gick snabbt vidare till Emma och vilken fest det blev:) Tror att alla som var där kan hålla med om att det var en riiiiktigt rolig förfest! Sivans väntade och som ni alla vet, man har ALDRIG tråkigt på Sivans:P Lite efterfest med.... och sen sov jag, Martina och Hilda som stockar!


Nu är det tänkt att jag ska börja på hemtentan, men tror att jag slänger mig i soffan istället:P


Tack alla för en grym dag/kväll/natt igår:D

1 kommentar: