Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

onsdag 5 maj 2010

Ny frisyr och sommarjobb:D

Jag funderar på att "blondera" mitt hår igen. Inte så där superblont som jag hade det för ett par år sedan, utan lite som förra sommaren. Har redan börjat bearbeta mamma, det brukar nämnligen bli lite protester när jag kommer med förslaget att gå från brunett till blondin. Men jag ska nog kunna övertala henne:) Förhoppningsvis redan till helgen;)

Ungefär såhär har jag tänkt mig:)


Och det här med sommarjobb, har sökt ett par men inte fått något napp. Men igår mailade personen som har hand om vikariat inom förskolan i Älmhults kommun mig och frågade om jag vill jobba TVÅ dagar vecka 28. Haha! Två dagar är iaf en början och jag hoppas på mera:)






1 kommentar:

  1. Gerdan har redan "kommenterat" slingorna på salongen ;) hihi de är fint :)
    /Fanni

    SvaraRadera