Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

måndag 3 maj 2010

Stockholm:)

Jag har glömt att berätta att jag har beställt resa till Stockholm:) Den 10 juni åker jag till huvudstaden för att chilla och umgås med Karin och Tobbe!! Det ska bli såå kul! Och den perfekta starten på sommarlovet!
Stockholmsborna:) Längtar tills jag får hänga med er:)

Idag har det varit VFU för hela slanten och jag var helt slut när jag kom hem. Det var nämnligen så att det var många barn på förskolan idag och bara jag, Anette och en vikarie som tog hand om barnen. Vikarien hade vi likaväl kunnat vara utan för det enda hon gjorde var att stå och titta i ett hörn eller PRATA i sin mobiltelefon. Jäkla stolpskott! Så alltså var vi en pedagog och en blivande pedagog på 20 barn med överenergi! Men det var lärorikt och roligt att få ta väääldigt mycket ansvar!


Nu snart ska jag, Mickan och Evelina gå en promenad runt Trummen och sen blir det soffan resten av kvällen:)


Hoppas att ni har haft en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar