Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

tisdag 18 maj 2010

Nothing much going on!

Jag bjuder på två bilder och en film idag! Just nu händer det inte mycket nytt i mitt liv! Plugg, plugg och åter plugg. Hoppas att ni har det bra iaf:)





En rolig bild jag hittade på Fannis blogg! Det ska va gott att leva:P
En egentligen helt meningslös bild, men jag försökte fotografera den riiiktigt söta ankungen:) Ser ni den?! En liten film från i fredags, ljudet är kass, men maskinen är bra:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar