Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

tisdag 11 maj 2010

Shopping!

Det har varit en fullspäckad dag idag också:) Den började med VFU mellan 8-17! Sen åkte jag hem, fixade lite mat och körde vidare mot stan där jag hämtade upp Martina. Storhandling stod på schemat och som vi handlade:P Mitt kylskåp är fullproppat med mat nu! Stannade kvar en stund hos Martina och Hasse, satt och snackade skit och fikade. Nu är jag hemma, ska spana in min tidning som jag köpte med mig hem och sen blir det sängen! VFU imorgon igen och därefter är det långhelg. Ska bli nice med lite ledighet:)

Sen måste jag bara skriva ner en så söt sak en liten kille sa på förskolan idag! Han har en mössa som är grön med lite pucklar på som gör att han liknar en drake och idag när han satt på sig mössan säger han:
- Jag kallas för Enzo, men är egentligen en drake!
Haha, sååå söt:)

God natt och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar