Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

söndag 23 maj 2010

En händelserik lördag!

Gårdagen var minst sagt händelserik!

Först var det ju som sagt fotboll mellan HIF-HBK och det var helt underbart att sitta på Olympia och kolla in matchen, så solen sken från en klarblå himmel:D Dock kom det en mystisk dimma i mitten på andra halvlek, men värmen höll iaf i sig!

Direkt efter fotboll åkte vi till Tyringe och grillade hos en kompis till Jakob! Stämningen var på topp med två dansgolv och massa mingel. Men tillslut gick vi vidare till öltältet och partyfabriken. Det hände massa roliga saker där men även något som gjorde att kvällen fick ett abrupt slut. Ordningsvakter som ger sig på oskyldiga människor borde fan tänka efter om de verkligen är rätt man på rätt plats!

Nu är jag hemma i Apelhult igen och ska plugga lite innan jag åker vidare till Kvarnavallen för att kolla på Virestad som möter Sandsbro. Sen går bilen mot Växjö och min underbart sköna soffa.

Imorgon är det skola och får jag träffa alla underbara klassisar igen, det ska bli så kul att uppdateras:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar