Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

onsdag 2 februari 2011

...

PM:et blev klart och inskickat redan i eftermiddags. Skönt att fixat ihop en text på 3,5 sidor, får bara hoppas att den är något så när lätt att förstå också med allt det ordbajsandet. Haha. Imorgon ska jag opponera på ett arbete, men samtidigt läsa alla andras så jag har många PM att se fram emot att läsa! Yippie.

Ikväll var det egentligen meningen att jag skulle jobbat på Sivans, men efter som jag inte är 100% ännu struntade jag i det och åkte iväg till Åseda för att stötta ASK istället! I mycket bra val, då ASK tillslut vann med 3-2 efter förlängning. Å nu kan jag slänga mig i soffan och titta på en bra film istället för att frysa häcken av mig som kövakt utanför Sivans.

God natt och puss på er!

1 kommentar: