Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

lördag 12 februari 2011

Solen!

Idag lyser solen från en klarblå himmel och det är helt underbart skönt:) Jag har redan hunnit med att äta frulle som idag bestod av mackor och varm chokladmjölk:), packa inför Älmhultstrippen, hämta Cilla inne i stan och köra henne till jobbet på Samarkand för att hon missade bussen, träffa 3 av 4 familjemedlemmar i familjen Peter Renemark, köpt nya vindrutetorkare som en väldigt snäll kusin vid namn Robban sedan monterade på bilen för att jag är inte gjord för att fixa fel på bilen bara köra den:P och nu sitter jag här å väntar på att klockan ska bli 14 så att jag kan hämta upp Linus för att köra hem till hultet. Puh!

Väl hemma i Älmhult ska jag hänga med Malle och Robban. Jag ska laga mat (fläskfilé och hasselbackspotatis med nån god sallad och till efterrätt chokladpudding:D) och sen blir det antigen fest eller häng i soffan hela kvällen:)

Imorgon ska jag och Fanni sitta bänkade i Haganäshallen. Får hoppas att det blir många roliga matcher:) Sen åker jag och Linus tillbaka till Växjö så att jag hinner kolla på bröderna Roos i Teleborgshallen! En fullbokad helg som med all säkerhet kommer bli sjukt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar