Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

fredag 25 februari 2011

Helg!

Äntligen helg och snart kommer Linus å hämtar upp mig. Det blir hultet även denna helgen. Idag ska jag fixa hårfärgen på salongen och sen är kvällen obestämd. Antagligen blir det soffhäng hemma hos mamma och pappa:) Imorgon är det en fullsmockad dag med jobb mellan 10-15, kanske en titt på ÄIFs match efter det och på kvällen blir det förfest hos Fanni och sen skaka rumpa på Speakeasy. Ska bli riktigt kul!

Nähä, nu ska jag packa lite!

Ha en bra helg! Puss

1 kommentar:

  1. Nu ska du heja på de grönvita herrarna och inga andra ;) Hoppas din helg blir bra snygging! Puss

    SvaraRadera