Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

måndag 21 februari 2011

Måndag.

Ny vecka. Nya möjligheter.
Dagen började med föreläsning mellan 9-12 och sen blev det lunch på Kristinas med kurskompisar. Jag unnade mig faktiskt den första semlan för i år, faktiskt den första semlan på ett år:) Gott var det!

Eftermiddagen och kvällen har bestått av plugg. Vi ska läsa två böcker till torsdag så det är bara att plöja igenom dem. Just nu läser jag en bok som heter "Kirre". Det är verkligen en bok som berör och som tar upp grejjer som är väldigt svåra att ta in då jag har svårt att inse att det finns vuxna som kan göra barn så illa. En väldigt läsvärd bok.

Just nu håller jag koll på Rögle-TAIF på everysport samtidigt som jag tittar på Ullared.

Hoppas att ni har en bra måndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar