Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 10 februari 2011

Torsdag!

Igår började jag min dag med 6 timmar i bibblan. Som Alexander skrev i inlägget innan så har vi en hemtenta som ska vara klar på måndag så större delen av torsdagen har även spenderats i bibblan. Men tillbaka till gårdagen. Efter plugget tog jag och Anton en promenad i det underbara vädret. Kändes nästan som att våren var på väg, men oj vad fel man hade.

På kvällen åkte jag, Elin och Agge till Alvesta för att stötta fram en vinst:) Glada i hågen bestämde vi oss för att fira killarnas seger, som även gör att de får kvala uppåt, med en utgång på Sivans. Jag vet inte vad det är med mig just nu, men Sivans lockar inte lika mycket längre som det har gjort. Dock gjorde sällskapet att kvällen blev väldigt lyckad:)

Imorgon ska jag försöka skriva klart tentan och på kvällen blir det mys med Hilda och Martina!

Hoppas att ni mår bra! Puss

2 kommentarer:

  1. Vilket bra inlägg Ida!! hihi see you tonight!! :) // Marre

    SvaraRadera
  2. MarreSmarre! Jag gillar att du har börjat kommentera inläggen;) Keep up the good work! See ya!

    SvaraRadera