Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

söndag 27 februari 2011

...

Helgen har varit riktigt bra! Den började med bebismys. Asta och Tage var hemma i Älmhult och jag har inte träffat dom på jättelänge, så det var kul att få träffa dem en stund. På kvällen hängde jag hos mamma och pappa. Käkade pizza och kollade på Let's dance och På spåret.

Lördagen började med jobb 10-15, tiden gick sjukt fort och sen var det bara att göra sig redo för fest. Förfesten hos Fanni var riktigt rolig och det var hur kul som helst att träffa alla igen. Även Speak var skoj, riktigt mycket folk och massa trevliga människor att snacka med:)


Martina och jag hamnade under bordet av någon anledning:P
Den obligatoriska shotten på Vallgatan!



Idag åkte vi upp till Växjö rätt tidigt och kvällen kommer nog vara väldigt lugn. Sandra och jag har snackat om att hänga lite så vi får se vad som händer!

Hoppas att er helg har varit kanon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar