Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

tisdag 15 februari 2011

Spelkväll!

Har precis kommit hem från Elin och Alexander:) Jag, Elin och Cilla har haft spelkväll. Elin och jag värmde upp med lite yatzy innan Cilla kom och sen blev det monopol! Efter drygt två och en halv timme vann Elin en rätt överlägsen seger. Nästa gång ska jag också göra "shoppa allt som kommer i min väg"-stilen;) Det verkar ju bevisligen vara en vinnande strategi!

Nu ska jag kolla på ett Gossip Girl avsnitt innan jag kryper under täcket. Imorgon är det sovmorgon. Ska bli riktigt skönt att inte behöva ställa klockan:)

Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar