Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 17 februari 2011

Hundvakt!


Idag är jag hundvakt några timmar på morgonen:) Malle ska redovisa sitt examensarbete och det är klart att Cookie får vara här då!


Om några timmar ska jag dock möta upp Elin, Martina och Sandra. Bibblan och plugg är vad som gäller i eftermiddag.

Ikväll blir vi full bil till Alvesta. Killarna spelar kvalmatch mot Motala. Kan bli riktigt spännande:)

Hoppas att ni får en bra torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar