Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 10 februari 2011

Gästbloggning av A Svensson

Hej! Jag vill ta tillfället i akt och tacka Ida för den här möjligheten, Tack!
Idag (torsdag) så sitter vi fortfarande i biblioteket och skriver på våran hemtenta. Statusen ser relativt okej ut.. (13.29)

Igår blev vi (Alvesta Sk) klara för div 1 kval. Vi ska möta 1:an från göteborgsserien, Motala..
Det ska bli en härlig utmaning och jag tror att vi har bra chans att gå vidare!

På tisdag 15/2 så fyller AIK 120 år då blir det tårta med Ida och Elin..

Ha de bäst!

//A Svensson

3 kommentarer:

  1. Jag tycker att du gör ett bra jubb A. Svensson!!
    Detta vill jag se fler gånger.....men bara om du bjussar på en tårtbit! hihi

    SvaraRadera
  2. Du? Får man önska tårta??!!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket, alltid lika kul med så positiv feed-back!
    För tillfället så håller jag och Ida på med att fixa ett kontrakt som passar oss båda.. Du är hjärtligt välkommen på 120 års kalas !

    Nja, det blir prinsess

    // A

    SvaraRadera