Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

måndag 28 februari 2011

Första dagen.

Första dagen på praktiken idag. Har kommit till en riktigt bra förskoleklass och jag tror att jag kommer trivas bra där. Personalen och barnen verkar hur goa som helst och schemat är kanon. De här fyra veckorna lär flyga förbi.

Snart kommer Sandra hit, sen ska vi hämta upp Marre och åka till Grandsamarkand å shoppa lite:) Mest mat:P, men jag har spanat in ett par jeans som jag tror får följa med mig hem idag!

Hoppas att ni får en bra måndagskväll! Puss

1 kommentar: