Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 24 februari 2011

Sovmorgon!

Idag tog jag sovmorgon till halv elva:) Hur gött som helst. På måndag börjar VFUn och då lär det inte bli en enda sovmorgon på 4 veckor så det gäller att passa på när man får tillfälle!

Väl uppe pluggade jag ett par timmar innan jag tog mig till skolan för ett obligatoriskt seminarium. Upp till Ica efter det för att hämta mina efterlängtade HM-kläder, som satt som ett smäck allihopa:)

Nu ska jag laga lite mat, kassler och ris, och sen blir det en lugn kväll framför TVn!

Hoppas allt är bra med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar