Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

fredag 23 april 2010

Bild och shopping på stan!

Dagen började med plugg i bibblan. Skrev lite på examinationsuppgiften, och det känns skönt att ha kommit igång med det. Bit för bit försvinner alla uppgifter man har haft framför sig, härligt:D
Sen lunchade jag och Martina på Raskens, fläsknoisette och farinstekt potatis, väldigt god mat:)

Efter lunchen var det bildlektion på schemat och det var riktigt skoj. Vi fick bland annat rita på olika underlag för att sedan klippa och klistra ihop det till något fint. Vi gjorde även ett riktigt fint konstverk ihop genom att hälla färg på ett stooort papper och sen låta färgen flyta fram och tillbaka och ihop med vi vände och vred på pappret. Förstår ni vad jag menar?! Ni får iallafall slutresultatet här!:)
Efter bilden stack jag och Martina in till stan och spanade efter kläder till oss och present till Hasse! Nu sitter jag hemma och väntar på att Michaela ska komma hit. Vi ska ha en vääldigt lugn kväll, måste ju ladda inför imorgon, då blir det reunion med gamla klassen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar