Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

fredag 9 april 2010

:)

Solen fortsätter att skina i Växjö, det är ju helt underbart!! Vad har hänt med Sveriges regnigaste stad?!

Idag är det skolan mellan 13-16. Ska ha bild och kameran ska vara med, undra vad det blir för skoj som vi ska fota?!

Sen åker jag hem till Älmhult. Kusinvitamin och jag ska till Tingsryd. Sista hockeymatchen för säsongen:D Håll tummarna för vinst nu, det är fortfarande inte klart om det blir allsvenskan eller inte nästa säsong!

När jag kommer hem från hockeyn får jag äntligen träffa mina föräldrar. Dom har varit i Tunisien i två veckor, gottegrisarna. Men nu börjar jag sakna dom, så det är gött att dom kommer hem:D

Hoppas att er fredag blir toppen!

2 kommentarer:

  1. Hej Ida. Vad kul för mina föräldrar åker till Tunisien idag. Det var trevligt att träffa dig igår. Snart så ska vi nog få ihop en lunchdate eller en fika.
    Ha en trevlig helg
    kram på dig från Ida

    SvaraRadera
  2. Hej:D
    Jaa, klart vi ska få ihop en fika:) Synd att du inte kunde hänga med på the reunion!
    Ha de fint! Kraam

    SvaraRadera