Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

söndag 11 april 2010

Underbara helg!

Det har varit en händelserik helg! Den började med att jag åkte hem till hultet och vidare till Tingsryd med kusinen. Sista hemmamatchen för Taif och dom vann matchen. Ikväll spelar dom sista avgörande matchen, borta mot Sundsvall. Ett poäng behövs för att dom ska gå upp till allsvenskan:D

Väl hemma i hultet igen fick jag träffa mig kära föräldrar och igår kom även sis och Jakob upp en runda:) Nyklippt och nyfärgad i håret åkte jag och Fanni till folkets hus för att titta på Malles dansuppvisning. Du var gryyymt duktig kompis!!
Efter den var det raka vägen upp till Växjö, fixa sig iordning för fest och sen vidare till Mickan. Det var riktigt skoj där och Sivans var som vanligt roligt.





Idag har jag, Mickan, Elin och Cecilia suttit ute i solen heeela dagen och nu är jag hemma för att duscha och uppdatera er, sen blir det grillat med tjejerna:D
Hoppas att solen lyser på er också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar