Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

tisdag 20 april 2010

Plugg!!

Mitt liv består just nu av en massa plugg. Vi har huuur mycket som helst att göra fram tills dess att vi slutar den 3:e juni. Känns som att det är så mycket just nu så att man inte riktigt vet var man ska börja. Idag har vi iallafall fått tillbaka tentan och det gick precis som jag trodde, men på de frågor jag skrivit fick jag iaf godkänt, så till omtentan behöver jag bara plugga in 3 frågor:) Skönt!

Imorgon kommer kanske Malin och Cookie hit. Malin ska ha grillkväll med sin klass, så jag ska få mysa med Cookie:) Sen sover dom antagligen över också:)

Nu blir det lite plugg innan jag ger upp och istället kollar på Desperate Housewives och Cougar town!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar