Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

söndag 4 april 2010

...

Idag har varit en mysig påskdag med massa umgänge:) Först åt jag frukost med Sis och Jakob innan vi sa hejdå för att dom skulle till Tyringe och hälsa på Jakob föräldrar och jag skulle åka till morbror och hans fru.

Morbror hade lovat att kolla in min bil eftersom den har krånglat lite:S Som tur var hittade han vad som var fel på den och nu kan man gasa på som vanligt igen:P Under tiden som han gjorde det satt jag och Karin och snackade massa skit:) Skojigt!

Åkte hem till lägenheten i Växjö och dumpade av hela packningen innan jag körde vidare till familjen Roos-Knutsson i Öjaby! Där blev det fika och mys på deras härliga altan. Följde hockeyn med spänning och TAIF vann tillslut med 2-1 mot Nybro. Härligt! Sen var klockan så mycket så jag fick även kvällsmat där:D Köttbullar, potatis och sås, mmmm sååå underbart gott!!

Efter massa svullande, åkte jag mot stationen för att hämta upp Mickan! En snabb uppdatering om vad som hänt i helgen på vägen hem till Campus och nu väntar soffan!

Hoppas att ni har haft en bra påskdag:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar