Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 22 april 2010

spontan utgång!

Igår vid sju plingade det till i min telefon, Cilla ville att jag skulle hänga med henne och Elin till Sivans:) Åå det är väl klart att man hänger med!! Efter en snabbdusch och sen korridorsfest hos Cilla gick vi vidare till Sivans! Jag hade huur kul som helst! Spontana utgångar är ta mig tusan dom bästa utgångarna:)

Upp klockan sju imorse för att möta upp gruppen för det sista arbetet med gruppuppgiften. Det gick väldigt smidigt idag, kanske borde partaja fler gånger innan man dyker ner i böckerna;)?! Nu är det bara redovisningen kvar och den är på tisdag nästa veckan!

Nu kurrar min mage så att det hörs till grannen så får nog hitta något att äta:)

Ha en fin onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar