Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

söndag 18 april 2010

...

Fotbollen igår gick inte så himlans bra för Gustavs lag. Efter 20 minuter låg dom under med 4-0!!! Så efter en halvtimme gav jag och Cilla upp och åkte hem till Växjö igen. Haha. Men innan dess hann vi med en rundtur i Nybro, ett besök på systemet och äta en riiiiktigt god kycklingtallrik på Pizzeria Viktoria:)

Idag tog jag bilen ner till Älmhult för att äta och tvätta hos mamma och pappa. Det bjöds på kyckling i ugn med sås och potatis. Inte helt fel vill jag lova:)

Nu väntar soffan och tv:n! Ska slappa heeela kvällen:)

Hoppas att ni har en mysig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar